The Greek Forum of Eurovision Song Contest
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 13968
Ημερομηνία εγγραφής : 10/01/2011
Χιούμορ"Fuck all these fucking siberfans"

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Empty Απ: Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι)

Τετ Απρ 17, 2013 12:49 am
Gresk Einherjar έγραψε:Στην τελευταία δε φωτογραφία,νίωθω οτι είναι έτοιμη να τρέξει στων Κιθαιρώνα, αφού έχει βροντοφωνάξει ήδη το κλασσικό "σκύλες της λύσσας" Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Drama
Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2262866851
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Empty Απ: Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι)

Πεμ Απρ 18, 2013 2:07 am
Επισκέπτης
Επισκέπτης

Πεμ Απρ 18, 2013 2:39 am
Δε λέει τίποτα σημαντικό. study
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Πεμ Απρ 18, 2013 2:54 am
ok! Very Happy
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Πεμ Απρ 18, 2013 9:02 am
Συνέντευξη σε ρουμάνους

For those who do not know you, tell us more about the artist and the woman Valentina Monetta.
Valentina the artist is not so different from Valentina the woman. My life is quite a nocturnal one. I sing in bars or in my studio,where I study and compose. I am very sportive and this is important for my body, especially to find my mental peace, whom some artists find it difficult to find it when they are young, and unfortunately they end up to choose either their job/ talent or their feelings. I’m worried because of my feeling, but I’m learning to focus more of what I want and music always helped me. I’ve always been a tomboy and only from some my time ago that I’ve started enjoying my feminity. Crisalide is a prayer that I say everyday.

The song “Crysalide” is a very profound one with a more mature sound. Tell us more about it, composers, message.
The mature sound that Ralph Siegel created, the words of a poet like Mauro Balestri and my interpretation have given life to “Crisalide” like a breath of life, an awareness of a new truth to help us face courage, a positive message to recover ourselves…. destroying all the walls that don’t let us to believe in ourselves. The Beatles used to say “Let it be” and I say “Fly”

Have you listened the other countries’ songs? Which is your favourite and of which are you most afraid of?
Yes. My favourite are Italy , Denmark , Malta, France, Austria , Romania and Ukraine… Wow even though too perfect for my taste

How will your show on Malmo stage look like?
On stage I will have the red (my favourite color) and my movements… that’s what I can reveal

San Marino has never got on a high position on Eurovision. Why do you think it was so and which is your biggest advantage that can convince people to give you more votes?
San Marino started participating in Eurovision for only few years and this is already a disadvantage because this leaks management experience. From my personal experience I can say that there where little incentives or encouragement in a country so small. I think that for many Sammarinese artists, it’s difficult to develop your artistic career, so there is a very limited possibility to build an authentic “home-made” artistic piece and this affects this important European participation. I think that in these recent years there was a better improvement. San Marino believes more in the local artists and I hope that this will reflect in a higher level of presentation. Also I add that the spirit, the passion and the artistic value of the artist who is being chosen to represent his country are important factors and I will focus on these points so that I will be convincible.
Επισκέπτης
Επισκέπτης

Πεμ Απρ 18, 2013 12:57 pm
Αχ έλεος πια με αυτό για τους Beatles, το λέει συνέχεια! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1737066268
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Παρ Απρ 19, 2013 1:50 pm
Mια...ασυνήθιστη συνέντευξη,έδωσε η Βαλ

Name: Valentina Monetta
Zodiac sign: Pisces
Height: 1.60
Favorite Color: right now red
Eye color: green Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3261839802
Where are you right now? I am answering you from home while drinking a coca cola
What’s your strangest talent? Music
Do you have any nicknames? La Monetta or La Vale
What are you really good at? Improvising
What are you really bad at? My emotions but they give me strength
Childhood idol: my brother, Elvis and Lady Oscar
Favorite movie: Shine, The pianist, Midnight in Paris
What would you do if you were invisible? I will vanish the bad people
Tell me a super power you wish you had: I would like to be superwoman
What is your guilty pleasure? Eating 1kg of ice cream as dinner
Name a song that never fails to make you happy: I will survive
Describe yourself with 3 words: passionate, sweet, crazy
Can you teach me some interesting words in Italian? Campare come sopravvivere (Learn how to live)
How would you describe yourself as an artist?Versatile but very passionate
Describe your song with 4 words A breath for life
What can you tell me about the eurovision performance? what can we expect to see on stage? Myself with a beautiful red color
What do you dislike about Eurovision? That doesn’t only focus on music
What are the differences between Valentina ESC 2012 & Valentina ESC 2013? I will leave the readers to judge
The title of the song is "Crisalide" whats the story behind the song? what did you think the 1st time you heard it?
I’ve felt like a finger touching a wound that was being cured with a very interesting musical harmony such melody
was so similar to the type of songs I sing. “Crisalide” is like a breath of life, an awareness of a new truth to help us face courage, a positive message to recover our selves.... distroying all the walls that doesn’t let us to believe in ourselves. The Beatles used to say “Let it be” and I say “Fly”.
Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Valentina+Monetta+6
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant
Αριθμός μηνυμάτων : 9757
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2011
Φύλο : Άντρας Ηλικία : 34
Τόπος : Γреческий Советски Социалистически Республик (ΓCCP)
ΧιούμορYou are the "bad guy"; but this does not mean you are ...bad guy.
https://www.youtube.com/channel/UCC5Bn3oCeEcRTPZS0kgOKNg

Παρ Απρ 19, 2013 5:18 pm
Masilnto έγραψε:Mια...ασυνήθιστη συνέντευξη,έδωσε η Βαλ

Name: Valentina Monetta
Zodiac sign: Pisces Όχι ρε που...Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4111112379 ίδιο ζώδιο είμαι με το ζώον; Laughing
Height: 1.60 Αν είναι αυτή 1.60, τότε η Ρίβας είναι 3.50 Laughing
Favorite Color: right now red Φέτος κόκκινο, πέρσι μπλε... είπα κι εγώ!
Eye color: green Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3261839802 Εγώ λέω οτι είναι μπορντοροδοκόκκινα! Laughing
Where are you right now? I am answering you from home while drinking a coca cola
What’s your strangest talent? Music
Do you have any nicknames? La Monetta or La Vale
What are you really good at? Improvising
What are you really bad at? My emotions but they give me strength
Childhood idol: my brother, Elvis and Lady Oscar
Favorite movie: Shine, The pianist, Midnight in Paris
What would you do if you were invisible? I will vanish the bad people Η εδώ έχει γίνει τυπογραφικό λάθος (invisible=αόρατος, invincible=ανίκητος) η η χρυσαλλίδα είναι άσχετη στα Αγγλικά.Πάντως τι γλυκό, θα τους εξαφάνιζε όλους τους κακούς ανθρώπους, δεν θα τους "έκανε" καλούς! Laughing
Tell me a super power you wish you had: I would like to be superwoman Κάτι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό... Twisted Evil
What is your guilty pleasure? Eating 1kg of ice cream as dinner Α, έτσι έχτισε αυτήν την υπέροχη περιφέρεια! Laughing
Name a song that never fails to make you happy: I will survive
Describe yourself with 3 words: passionate, sweet, crazy
Can you teach me some interesting words in Italian? Campare come sopravvivere (Learn how to live)
How would you describe yourself as an artist?Versatile but very passionate
Describe your song with 4 words A breath for life
What can you tell me about the eurovision performance? what can we expect to see on stage? Myself with a beautiful red color What do you dislike about Eurovision? That doesn’t only focus on music Έλεος, όχι άλλο κάρβουνο Laughing
What are the differences between Valentina ESC 2012 & Valentina ESC 2013? I will leave the readers to judge
The title of the song is "Crisalide" whats the story behind the song? what did you think the 1st time you heard it?
I’ve felt like a finger touching a wound that was being cured with a very interesting musical harmony such melody
was so similar to the type of songs I sing. “Crisalide” is like a breath of life, an awareness of a new truth to help us face courage, a positive message to recover our selves.... distroying all the walls that doesn’t let us to believe in ourselves. The Beatles used to say “Let it be” and I say “Fly”. Το έχει παπαγάλίσει, πω πωωωω Laughing

Τα πράσινα, δικά μου Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4111112379
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Παρ Απρ 19, 2013 5:20 pm
Gresk Einherjar έγραψε:
Τα πράσινα, δικά μου Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4111112379
Tέλεια σχόλια! cheers Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2653846087
Επισκέπτης
Επισκέπτης

Παρ Απρ 19, 2013 5:33 pm
lol! ----> για το παγωτό και την περιφέρεια!!!
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant

Παρ Απρ 19, 2013 5:42 pm
SuperVal Monetta "La Farfalla" η σωτήρας του κόσμου από το κακό!!! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2653846087

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Valq
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Παρ Απρ 19, 2013 5:44 pm
Gresk Einherjar έγραψε:

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Valq

Τέλειοοοο!!!!!! cheers Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2653846087 Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2384112703 Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2356543930
Επισκέπτης
Επισκέπτης

Παρ Απρ 19, 2013 6:12 pm
Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2262866851

Κώστα!!! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1262296416

Λέω να της στείλω κανένα μέιλ με τη φωτογραφία, να πάρει καμιά ιδέα για την εμφάνιση της στη Σουηδία. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1710716985
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant

Σαβ Απρ 20, 2013 11:46 pm
Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2013-Valentina-Joshua

The artist flying the flag of San Marino, Valentina Monetta, is in London to promote her song Crisalide. On Friday she had a training session with top London vocal coach Joshua Alamu.

Joshua Alamu is one of the most famous vocal coaches in the UK.

He has worked with artists like Joss Stone, Westlife, Will Young, Beverly Knight, 911, Daniel Bedingfield, All Saints and Tulisa.

Joshua Alamu has also worked for popular television shows like The Voice UK, Dance X and Just the two of us for the BBC, Pop Idol for ITV.

He is not stranger to the Eurovision Song Contest stage himself: Joshua was one of the backing singers for the UK entry Jessica Garlick in Tallinn in 2002.

He has also worked with the Maltese Eurovision artists from this and last years, Gianluca and Kurt.

Joshua spends a lot of time in Malta.

Joshua tells us how he feels that the attitude towards Eurovision is definitely changing in the UK.

Music industry people are now all very happy to take part after big names like Andrew Lloyd-Webber have been part if the song contest, he says.

Even in the USA people in the music industry are following what is going on in the Eurovision Song Contest, as they realise it is such a big showcase in European music, says Joshua.

If only the general public in the United Kingdom stopped treating it like a big joke, he laughs.Twisted Evil

The Eurovision Song Contest has so much great talent involved, so it deserves much more credit than it is sometimes getting, says Joshua.

You have to be very talented to do a dance routine like the Swedish winning act Loreen did last year and still be vocally good, he states. And as a vocal coach we get to push the artists even further!

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 Joshua-Alamu-213x213

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2013-San-Marino-Valentina--213x213

Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2013-SM-Valentina-Joshua-213x213

He has such a passion for the song contest, says Joshua Alamu about Siegel. We have worked together and he is such a perfectionist and will probably always be associated with the Eurovision Song Contest, says Joshua.

With Valentina Monetta Joshua worked on Friday polishing her singing ahead of her London performance on Sunday.

Joshua Alamu was very impressed with Valentina Monetta. She has such great talent and it is such a pleasure to work with her, he enthuses! Laughing Laughing Laughing

Πωπω μεγαλεία για την SuperVal!!! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1710716985
EVfan
Αριθμός μηνυμάτων : 743
Ημερομηνία εγγραφής : 18/09/2011

Δευ Απρ 22, 2013 1:04 pm

Valentina Monetta "Crisalide (Vola)" (live @ London Eurovision Party 2013)
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 1:11 pm
Όλα τα λεφτά η Βαλ στο 1.15 και φυσικά στο φινάλε! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2653846087
Επισκέπτης
Επισκέπτης

Δευ Απρ 22, 2013 2:43 pm
Άλλη Ρουσλάνα μας βρήκε! Εκείνη είχε οργώσει την Ευρώπη με τα γουρουνοτόμαρα και η Βαλεντίνα με το πορτοκαλοκόκκινο σακί και την μπέρτα. Το μαλλί εξακολουθεί να φαίνεται άπλυτο και το σουτιέν είναι σαν να μην υπάρχει. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3018454671

Η εμφάνιση έγινε μετά ή πριν απο την προπόνηση με τον Joshua Alamu; Τι να της κάνουν τα μαθήματα, αυτή χρειάζεται μεταμόσχευση φωνής, χάρης και καλού γούστου. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 71255287
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 5:26 pm
Mastiha έγραψε:αυτή χρειάζεται μεταμόσχευση φωνής, χάρης και καλού γούστου. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 71255287
Αν δεν είχε όλα αυτά όμως-μαζεμένα σε ένα άτομο-δεν θα ήταν η Βαλ που αγαπάμε Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 2653846087
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant

Δευ Απρ 22, 2013 8:08 pm
Mastiha έγραψε:Άλλη Ρουσλάνα μας βρήκε! Εκείνη είχε οργώσει την Ευρώπη με τα γουρουνοτόμαρα και η Βαλεντίνα με το πορτοκαλοκόκκινο σακί και την μπέρτα. Το μαλλί εξακολουθεί να φαίνεται άπλυτο και το σουτιέν είναι σαν να μην υπάρχει. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3018454671

Η εμφάνιση έγινε μετά ή πριν απο την προπόνηση με τον Joshua Alamu; Τι να της κάνουν τα μαθήματα, αυτή χρειάζεται μεταμόσχευση φωνής, χάρης και καλού γούστου. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 71255287

Αφού η γυναίκα έχει φτάσει 38-39 χρονών δεν ξέρω πόσο είναι, υποτίθεται οτι είναι τραγουδίστρια με φοβερό ταλέντο όπως λένε όλοι και αντί να έχει μια καλλιτεχνική προσωπικότητα, στραβή, κουτσή, ανάποδη τέλος πάντων το κοινό θα την κρίνει γι'αυτό, παίζει να είναι η μοναδική τραγουδίστρια που έχω δει που αντί να προσαρμόζει τα τραγούδια που επιλέγει να τραγουδήσει στο στυλ της (στην καλλιτεχνική προσωπικότητα που έλεγα πριν) προσαρμόζεται εκείνη στο στυλ των τραγουδιών που της δίνουνε! Laughing Θέλω να πω, δεν είναι καμμιά 18χρονη να πεις οτι πειραματίζεται ακόμα και συμμετείχε την μια χρονιά με σαχλαμάρα και την άλλη είπε να δοκιμάσει κάτι σοβαρό! Άρα ούτε καλλιτεχνική περσόνα έχει, ούτε τίποτα! Απλά τραγουδάει ότι της πασάρουνε και προσπαθεί να το προωθήσει με έναν ανόητο τρόπο, λες και υποδύεται κάποιον χαρακτήρα, φέτος ας πούμε την σοβαρή, ποιοτική τραγουδίστρια!

Πέρσι μωρέ δεν είχε οργώσει όλη την Ευρώπη με αυτό το μπλε κολάν, το λάπτοπ και την πανάθλια σφιχτοπιασμένη κοτσίδα και το χαμόγελο της περιοδοντίτιδας; ε, πέρσι ενσάρκωνε την χαζοβιόλα τηνέητζερ! Γι'αυτό είπε και η ίδια οτι σε αυτήν την φάση (την σοβαρήΆγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1710716985) το αγαπημένο της χρώμα είναι το κόκκινο! Στην περσινή φάση της χαζοβιόλας, ήταν το μπλε!

Η "μεταμόρφωση" που προσπαθούν να μας πείσουν όλοι οτι έκανε η περιπτεραντζού, είμαι βέβαιος οτι ο μάνατζερ (?) η τηλεόραση του Σαν Μαρίνο (?) η ίδια της (?) μας την πλασάρουν γιατί η ίδια της θέλει να "σβήσει" τρόπον τινά φέτος την περσινή ρετσινιά με την αηδία που πήγε. Υστεροφημία λαίμαι, μην τυχόν και την θυμάται το κοινό της Γιουροβίζιον ως "η Φέισμπουκ χαζή" αλλά να την θυμάται ως αρτίστα επιπέδου. Και επιτηδευμένο, και παρακμιακό! Laughing Βρε ουστ! Twisted Evil
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 8:24 pm
Έχεις δίκιο σε όλα,αλλά αυτό που φέτος παίρνει το πομπώδες ύφος,εγώ πολύ το γουστάρω! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4228625014
Μπαίνει σε ρόλους η κοπέλα,εκτός των άλλων βγάζει στην επιφάνεια και υποκριτικό ταλέντο!
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant

Δευ Απρ 22, 2013 8:28 pm
Masilnto έγραψε:Έχεις δίκιο σε όλα,αλλά αυτό που φέτος παίρνει το πομπώδες ύφος,εγώ πολύ το γουστάρω! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4228625014

Άστην, άστην! Laughing Εγώ θέλω να δω το ύφος της όταν θα έχει μείνει μόνο ένας φάκελος και δεν θα έχει ανακοινωθεί ακόμα πχ. Νορβηγία ή Γεωργία. Εύχομαι μόνο να την δείχνει η κάμερα τότε! Twisted Evil
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 8:30 pm
Gresk Einherjar έγραψε:
Masilnto έγραψε:Έχεις δίκιο σε όλα,αλλά αυτό που φέτος παίρνει το πομπώδες ύφος,εγώ πολύ το γουστάρω! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4228625014

Άστην, άστην! Laughing Εγώ θέλω να δω το ύφος της όταν θα έχει μείνει μόνο ένας φάκελος και δεν θα έχει ανακοινωθεί ακόμα πχ. Νορβηγία ή Γεωργία. Εύχομαι μόνο να την δείχνει η κάμερα τότε! Twisted Evil
Θα έχει ύφος σαν την Ντάνα ή τη Σόφι !
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 8:36 pm
Πάντως η λογική λέει ό,τι θα βρεθεί στη 13η θέση. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3233328778
Romanus
Romanus
Design Assistant
Design Assistant

Δευ Απρ 22, 2013 8:42 pm
Masilnto έγραψε:Πάντως η λογική λέει ό,τι θα βρεθεί στη 13η θέση. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3233328778

Πάνω από Λεττονία, Αλβανία, Φύρομ και Ουγγαρία να υποθέσω; Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1710716985
Masilnto
Masilnto
Forum Founder
Forum Founder

Δευ Απρ 22, 2013 8:44 pm
Gresk Einherjar έγραψε:
Masilnto έγραψε:Πάντως η λογική λέει ό,τι θα βρεθεί στη 13η θέση. Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 3233328778

Πάνω από Λεττονία, Αλβανία, Φύρομ και Ουγγαρία να υποθέσω; Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 1710716985
Nαι! Άγιος Μαρίνος 2013 (Επέλεξε τραγούδι) - Σελίδα 5 4111112379 Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης